Menu
Your Cart

Επιστροφές προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιονδήποτε από τους κατωτέρω αναφερόμενους λόγους την επιστροφή προϊόντος θα πρέπει αρχικά να γνωρίζετε τον αριθμό παραγγελίας και να επιλέξετε την επιστροφή ή ανταλλαγή. Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς αυτές τις λεπτομέρειες. Επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλείσθε να επικοινωνείτε με την Επιχείρηση είτε καλώντας τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 10:00 - 13:00 Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00 - 13:00 / 18:00 - 20:00 στο 2634029749 είτε στέλνοντας email .

Σε κάθε περίπτωση για να είναι εφικτή η επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει:

1. το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων, οδηγιών, κλπ., καθώς και τυχόν δώρων που είχαν αποσταλεί.

Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ.

Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται σχολαστικά από την Επιχείρηση πριν την αποστολή της παραγγελίας σας αλλά και μετά την τυχόν επιστροφή τους.

2. το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, φορτωτική κλπ.). 

 Σας συνιστούμε να χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ courier με την οποία συνεργαζόμαστε.

Επισημαίνεται ότι οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.



Όλα τα εμπορεύματα θα επιθεωρούνται σχολαστικά κατά την επιστροφή τους στην Επιχείρηση.

Τα προϊόντα καταφθάνουν στην Επιχείρηση με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά (όχι απαραίτητα στην αρχική τους συσκευασία) και δεν μπορεί να υποστούν φθορά στο δρόμο.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.

Η Επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος.

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την Επιχείρηση και επιβαρύνουν τον πελάτη. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, συνιστούμε για την επιστροφή του προϊόντος να επιλέγετε εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).


Επιστροφή των χρημάτων (αγοράς) δεν γίνεται σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, υποστηρίζεται μόνο η αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή προϊόν ίσης αξίας.

Notification...